Ads Top

Ενός λεπτού απαγωγή


έργο του Θ.Π.

«Κάποιος με απήγαγε! Ποιος να είναι άραγε αυτός ο κακούργος. Έχω εκνευριστεί πάρα πολύ με την κατάσταση. Δεν είναι ότι φοβάμαι αλλά... Ποιος είναι ο λόγος δεν τον έχω καταλάβει ακόμη. Ούτε λεφτά έχω ούτε κανένα σπουδαίο πρόσωπο είμαι. Μου άφησαν ένα μολύβι χαρτί δυο ξεροκόμματα ψωμί ένα κομμάτι φέτα και λίγο σκόρδο. Α! και μια ξύστρα και μια σβήστρα. Αν δε με καταλαβαίνουν οι νότιοι αυτού του κωλότοπου εννοώ τη γόμα. Ό,τι και να μου συμβεί δεν πρόκειται να αποκαλύψω τα ενδότερα της ψυχής μου! Που να σκάσετε! Είστε πολύ μικροί για κάτι τέτοιο. Εγώ ο ίδιος δεν μπορώ να το αντέξω. Εσείς θα τρομάξετε από το αρρωστημένο μου μυαλό. Τί σιωπή! Φοβιστική! Τελικά μου αρέσει ο θόρυβος. Όχι απαραίτητα της πόλης. Και το χωριό καλό είναι. Εν τω μεταξύ, δε βλέπω και τίποτα. Δε φοβάμαι όμως. Αυτό και μόνο με τρομάζει!»


- Τελείωσε ο χρόνος σας! Ώρα να πάτε στο σπίτι σας! σας ευχαριστούμε πολύ. Την Πέμπτη θα παραλάβετε την επιταγή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.