Ads Top

..απρόσωπη εξάλειψη...

έργο του Εικών


http://browse.deviantart.com/?qh=&section=&q=self+disaster#/d3918ft
. Πολλά κινούμενα πρόσωπα μαζί..
.. Σ ένα ξένο σώμα..

.. Υπάρχει ομορφιά στην αγνότητα των Μοναξιάς ...
.. Υπάρχει ένα ρομαντικό Μαύρο στη Αύρα του χρώματος του ... 
.. Αυτοκαταστροφή στη τέχνη του φωτός ...

..Μου θυμίζει Εμένα..
..Και την Σιωπή μου..
..Στον θανάσιμο τρόπο να αποκαλύπτει την αληθινή σκληρότητα.. 
..Με απομονώνει από την ''πραγματικότητα
''..

..Κράτησα το μαχαίρι τόσο κοντά ..
..Όπως τα δάκρυα, που αναμιγνύονται με το κρασί..
 
..Δεν θέλω να συνυπάρχω με αυτό το αδύναμο ανθρώπινο γένος..
..Δεν αισθάνομαι την ανάγκη της μόλυνσης με την ασθένεια που ονομάζεται "ζωή"..
..Μια κατάσταση ψυχικής οδύνης.. 
..Μου προκαλεί μεγάλο πόνο..

..Yποτάσσομαι στις παραισθήσεις μου..

..Αφήνω Εμένα....Και την Σιωπή μου..
..Στην Έκπτωτη Άρνηση..

..Τέλος..
..Παρατηρούσα..
..να χαρακώνεις το κορμί μου..
..Μήπως και πάψουν Τα Ουρλιαχτά που αντηχούν στα αυτιά σου..

..Ενώ πέθαινες ....κρεμόντας σε..
..Πέθαινες....δηλητηριαριάζοντάς σε..
..και..Πέθαινες .....καίγοντας σε..

..ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΣΟΥ..
..Διαγράφοντάς με...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.