Ads Top

Παράλογες σκέψεις στο σκοτάδι του ύπνου!



«Κάποιοι υποστηρίζουν πως για ό,τι κακό συμβαίνει σε αυτόν τον κόσμο ευθύνονται οι γυναίκες και οι κακόβουλες σκέψεις και πράξεις τους. Αυτό το αντιλαμβάνεται κανείς από τους διαφόρους χαρακτηρισμούς που τις προσάπτουν κάθε φορά. Τις λέξεις αυτές δεν μπορώ να τις προφέρω καν γιατί είναι πολύ σκληρές και μερικές φορές άδικες. Πόσες φορές άλλωστε δεν ήταν εκείνες που κατηγορούσα για την αποτυχία μιας σχέσης μου. Το λεγόμενο γουστάρισμα που δεν οδήγησε πουθενά; Ήταν σχεδόν αποκλειστικά δικό μου λάθος μάλλον μπόλικες φορές! Αλλά μια η παρέα, μια η προσπάθεια να αυτοπαρηγορηθώ με οδήγησε σε λάθος συμπεράσματα. Αυτοχειρία! Ποιός είναι ο αυτόχειρας; Μάλλον αυτός που ηθελημένα οδηγείται σε λάθος συμπεράσματα, εκείνος που χάνεται, δε βρίσκει την αλήθεια, την αιτία μιας αποτυχίας. Είναι μάλλον εκείνος που δε θέλει να την αναζητήσει. Τί κάθομαι και σκέφτομαι όμως! Αφού αν τα κουβεντιάσω με κάποιον άλλον μπορεί να αναιρέσει τούτη τη σκέψη μου! Εν τω μεταξύ, αυτό που μου φαίνεται πολύ περίεργο είναι ότι τις σκέψεις μου αυτές τις εκφράζω λες και γράφω ένα κείμενο δοκιμιακού χαρακτήρα, λες και κάποιος θα κάτσει να το διαβάσει μετά και θα σχολιάσει τον τρόπο γραφής μου! Μήπως και κοροϊδέψει ένας τη σύνταξη μου; Σε λίγο θα σκέφτομαι μήπως και σκεφτώ και κάνω ορθογραφικά λάθη!»

Τι παράλογες σκέψεις! Δε βγάζω κανένα λογικό συμπέρασμα! Αυτά τα περίεργα όμως σκεφτόταν λίγο πριν πέσει για ύπνο. Το ράδιο συνέχιζε να παίζει τις αθλητικές του ειδήσεις μέχρι το επόμενο πρωί. Το σπαστικό για τον ήρωά μας είναι ότι είχε καεί η λάμπα του δωματίου και δυσκολεύεται να κοιμηθεί. Βλέπετε, τη νύχτα πρέπει να υπάρχει κάποιο φως, όχι από φόβο αλλά από συνήθεια!    

(απόσπασμα από  το δημιούργημα του Θ.Π. «Οι Φαντασιώσεις»)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.