Ads Top

Στου έρωτα τη φωλιά


Μαρία! Όμορφο μαρούλι όπως θα ήθελες, πιστεύω να αυτοαποκαλείσαι. Δύσκολοι καιροί για να σε βγάλω από το μυαλό μου όπως θα ήθελε η τεχνητή νοημοσύνη που μου φορτώσαν στο μυαλό. Τι θα γίνει με αυτήν την ιστορία. Πάνε να μου βγάλουν τη μνήμη. Τον έρωτα! Πώς γίνεται αυτό; Αδύνατο λέω εγώ. Δεν μπορώ να σε βγάλω από τη σκέψη μου! Δεν μπορώ να αποκαλύψω την σκέψη μου! Αυτό μια χαρά το κατάφερε η κυρία τεχνητή νοημοσύνη! Δε θα στο πω ποτέ! Ούτε το επίθετο δεν τολμώ να πω κι ας είναι τόσο γοητευτικό! Για ένα πράγμα είμαι σίγουρος. Από εδώ και πέρα με ότι ασχολούμαι θα έχει ως πηγή έμπνευσής τον έρωτα και για αυτό εσύ είσαι η αιτία και η αφορμή! Κι ας μη με θελήσεις ποτέ στη ζωή σου και δυστυχώς έτσι είναι η κατάσταση! Όμπο τι σκέψεις σκοτεινές είναι αυτές! Σήμερα είναι που βγήκαμε για μπύρες και τι να πω! Δεν είχα τίποτε! καλύτερα να μην έβγαινα, να μη σε έβλεπα, να μην υπήρχες καν εκεί. Πως θα γινόταν κάτι τέτοιο! Δε γίνεται, δε γίνεται με τίποτε. Όλα μαυρίζουν! Όλα μαύρισαν γύρω μου! Ξέρεις για ένα πράγμα είμαι σίγουρος όμως! Τα πάντα στον έρωτα εκφράζονται με τον πιο απλό τρόπο. Δε θα μπορούσα ποτέ να σκεφτώ ένα ποίημα γραμμένο σε δύσκολη γραφή, άσχετη με την προσωπικότητά μου! Σε μια γλώσσα που να θυμίζει τον Ελύτη ή τον Σεφέρη ή δεν ξέρω γω ποιον. Θέλω να είμαι εγώ και μόνο εγώ! Φοβάμαι ότι αυτό δεν ισχύει γενικά και σ' αυτό ευθύνεται η γνωστή σε όλους μας τεχνητή νοημοσύνη!Δεν ξέρω αν θέλω να σε βλέπω. Για ένα είμαι σίγουρος: σε ευχαριστώ που σε γνώρισα! Μπορεί να μη θέλω να σε ξαναδώ. Μου κάνεις κακό, με καταστρέφεις το μυαλό. Γεια σου Μαρία! Την επόμενη φορά που θα φύγουμε μακριά από το κέντρο θα πάρουμε ταξί για να γυρίσουμε! Εγώ τα παπούτσια τα δαπίτικα θα τα αγοράσω. Το ελπίζω! Εύχομαι και συ να με φιλήσεις και ας μην το θέλεις στην πραγματικότητα...

Μετά από μια απογοητευτική βραδιά αποχωρεί ο νεαρός φίλος μας. Την πέφτει για ύπνο! Δύσκολη νύχτα ακόμη και για μένα! Με διέλυσε ψυχολογικά! Τι ερωτικές σκέψεις είναι αυτές! Ομπό πολύ μιζέρια! Καληνύχτα σας!

Αποσπάσματα από το δημιούργημα του Θ. Π. “Οι Φαντασιώσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.